Jídelníček na míru

Sestavení jídelníčku na míru vyžaduje spoustu znalostí a informací.

Pokud přemýšlíte o sestavení jídelníčku, musíte vždy počítat s tím, že určité potraviny, které milujete, tam asi nebudou. Čeká vás nakupování speciálních potravin a jejich příprava. A v každém případě, počítání kalorií. Pečlivé počítání kalorií je základ, ale také je to často jedna z nejtěžších věcí. To je důvod, proč náhražky jídla fungují tak dobře - nemusíte počítat kalorie, protože znáte jejich přesné množství. Dejte si proteinový koktejl z mléka a ovoce ke dvěma jídlům denně, potom se zaměřte na zeleninu a bílkoviny u třetího jídla. Zaměříme se na 'nutričně hodnotné' potraviny - ty potraviny, které vám dají nejvíce živin při nejmenším množství kalorií. Zelenina je na vrcholu seznamu, následovaná nízkotučnými proteiny (ryby a korýši, drůbež, vaječné bílky, nízkotučné mléčné výrobky, proteinové nápoje), následované ovocem a celozrnnými výrobky. Zajímá vás jak se jídelníček na míru skutečně sestavuje a co to obnáší, aby to mělo skutečný smysl bez dopadu na vaše zdraví ? přečtěte si mou stránku Odborník pro vás.

Zaujala jsem vás ? Nezávaznou konzultaci zdarma, osobně i po telefonu, získáte vyplněním formuláře.